Bloggar.

Att blogga är fantastisk roligt! Jag gör det enbart för min egen skull. Barnen läser den ju men jag har inte tänkt att någon annan ska göra det. Är det någon annan utom familjen som läser så varsågod - så trevligt! 
Bloggen är helt säkert full av grammatiska fel och annat som inte hade passerat genom rättskrivningen i skolan.
Men det spelar ingen roll.Är det någon som retar sej - läs den inte!    Jag gör det som sagt enbart för min egen skull och det är så jätteroligt!
Jag läser andras bloggar också och det är kul. Men man får välja noga så man hittar något som passar. 
Jag vill inte läsa om nyaste jeansen eller senaste semesterresan.Nej det ska vara något som stimulerar hjärnverksamheten eller får en att reflektera. Och så ska det vara positivt . Ingen vill väl läsa en massa gnäll.
Jonna Jinton skriver en mycket trevlig blogg.  Hon är en ung tjej norrut i Sverige som gör silversmycken och fotograferar. Hennes bilder är meditativa så vackra är dom.
Sen rekommenderade min dotter en blogg som heter Ladydahmers och den är det helt annan stil på. Mer åt rivjärnshållet om ni förstår vad jag menar. Men jag tyckte om den och håller med henne.
Mina barn bloggar också och har jättetrevliga bloggar naturligtvis!   En skriver om cykling, en recenserar spel och så min dotters om hennes liv med familjen på landet.
Ja det finns mycket intressant att läsa om på nätet!
     
Så kan det bli!       See you!        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0