En hyllning!

 Alla barn är en underbar gåva!
Inget är så härligt som när barnen kommer på besök, och inget är så roligt som när man får besök av barnbarnen!
Mina fyra barn och fyra barnbarn är det absolut bästa som finns i mitt liv!
För naturligtvis är mina barn och barnbarn helt fantastiska!
Idag har min son och hans flickvän varit på besök. Och med lite hjälp av mej och lite hjälp av flickvännen har min son designat denna fantastiska blogg! Tusen tack för du tog dej tid!
Detta blev en hyllning till mina barn men hädanefter ska jag berätta om mitt spännande och glamorösa liv här i Bjärnum!
Så kan det bli!                     See you!    LIN
 
 
 
                                                 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0