Mina djur

Min lilla hund som för övrigt är en tax som heter Molly! är mycket känslig för stämningen här hemma. Om jag mår dåligt, då mår hon inte heller bra. Hon kan bli dålig i magen eller ändra beteende på annat sätt.
Men Molly är en underbar hund som passar mej perfekt!
Vill jag gå en lång runda så hänger hon med ( med viss övertalning ). När jag var sjuk och inte orkade gå på promenader med henne så nöjde hon sej med att bara gå ut och kissa!
Hon har en stor personlighet och är en stor hund i ett litet format. Dessutom är hon bästa kompis med mina katter och det vill ju till när man bor ihop!
 
 
Katterna är också personliga! Min gamla katt som är 16 år var ju i huset först! Därför tycker hon att hon är förnämast och andra katter är onödiga. Och hon är ju drottning och har vissa fördelar. När barnbarnen kommer låter hon sej nådigt klappas! Sen går hon och lägger sej för hon sover mest nu för tiden!
Min andra katt är en hittekatt och är 7 år.Hans bästa kompis dog för några månader sen och det var naturligtvis jobbigt för honom! Ja för Molly också för han var hennes bästa vän också! Men tiden läker!
 
Min äldsta katt som heter MImmi.
 
Min andra katt som heter Kisen tittar gärna på teven!
 
Molly är mycket tålig med barnbarnen.Dom har försökt att rida på henne, och deras klappar och kramar är inte alltid så mjuka och sköna! Men hon har utsett sej själv till barnvakt och är helt slut när dom åker hem!
Ja att leva med djur är härligt och livet vore bra tomt utan dom!
 
Så kan det bli!             See you!        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0