Nätdating

Jag måste berätta om min nätdating!
Jag har levt ensam ett tag och började känna mej ensam.Men att ragga karlar på nätet det var inget för mej!
En massa fula typer som ljuger och man vet ju inte om det är dom som är på bilden som dom visar! Ja så tänkte jag. Jag hade dessutom inte haft dator så länge så jag var inte så bra på det! Ja ni vet alla förkortningar och allt som alla andra kan men inte jag. Men nyfikenheten och ensamheten tog överhand så jag tänkte varför inte?Barnen får väl hjälpa mej om jag kör fast.     Så min yngsta dotter var här och hjälpte mej. Vi skrev en presentation och sen fick jag hjälp med foto och allt skulle godkännas, sen var det klart! Och det dröjde inte länge förrän jag både fick mail och flirtar!
Ja detta är något som jag varmt kan rekommendera till alla er som sitter ensamma i stugorna! Det är jättekul!
Dom flesta är artiga och trevliga och jag har fått flera bra vänner på detta sett!
Jaha då blev det dags för första träffen.Då upptäckte jag att jag hade inget att ta på mej för en träff. I flera år har jag haft praktiska kläder (att gå ut med hunden i). Jackor med stora fickor till bajspåsar och hundgodis,praktiska fotvänliga skor för långa promenader och jeans för att tåla hundtassar och djurhår!
Nu skulle man plötsligt vara sexig och söt och gå i klänning och högklackat och ha push up bh!
DET VAR DÅ JAG KOM UNDERFUND MED ATT DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP!
Bara tanken att man ska sova ihop med någon annan än hunden och dela toa med någon annan än katten kan ju få en att bli alldeles darrig! Visa sej naken med alla valkar och annat som hänger ......fy så pinsamt!
Men allt sådant ordnar sej och känns naturligt när man träffar den rätte! Och allt känns precis som när man var 20!
Hur det gick med träffen? Jo det gick jättebra men det är en annan historia!
Så kan det bli!            
                                See you!    LIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja det är inte lätt alla gånger=)

2012-08-05 @ 12:25:11
URL: http://ob.tumblr.com
Postat av: danne

Grattis till dejten!

2012-08-05 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0