Nu är det jul igen!

Läste i min veckotidning en annons om att brodera tomtar och snögubbar till jul. Känns ju lite tidigt att tänka på redan innan sommaren är slut!
Men kanske är den på upphällningen för barnbarnen har börjat i skolan och på dagis och sonen har börjat jobba igen efter pappaledigheten!
Nej då tänker jag hellre på vilket bra liv jag har!   Fantastiska barn och barnbarn, en snäll far och bra grannar och vänner. Och en ny date på gång! Kan livet bli bättre?
Såg det nya programmet om svenska hollywoodfruar och jag måste säga att jag avundas dom inte när dom stapplar omkring i sina högklackade skor.
Trots att dom har så mycket pengar så tror jag att jag mår bättre.
Men lite mer pengar hade ju inte varit fel naturligtvis men deras konstlade liv skulle jag inte vilja ha.
Glamour har jag gott om i mitt liv även om jag inte dricker champagne varje dag. Glamour för mej betyder så mycket annat.
Passa nu på och njut av sommaren ( kan ju också kännas glamouröst! ) för vem vet när den tar slut!
 
Så kan det bli!
                              See you          LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0