Skor och loppis

Min dotter och jag har haft några härliga dagar tillsammans.
Vi har gått långa rundor med Molly, vi har pratat och tittat på film. Och så har vi shoppat.På Röda Korset och fyndat!
Jag handlar gärna second hand och min dotter också. Några av mina favoritplagg är faktiskt second hand fynd.
Det är en bra tanke att handla begagnat. Det är hög tid att tänka efter på vår miljö. Alla kan bidra med olika saker. Ni vet många bäckar små...
Att gå på loppis är kul. På sommarloppisarna är det helt galet! Folk köar och springer som galningar när det öppnar. Då har man spanat in det man är ute efter och då måste man först dit!
Man kan hitta allt! Jättebra om man har liten plånbok. Jag har handlat kläder, porslin och fina krukor. Sängöverkast, dukar, scarfar och julsaker. Det enda jag aldrig köpt är skor.
Skor är en passion för mej som för många andra. Mina favoritskor har smala höga klackar. Inget man ränner omkring i till vardags men ibland så.......
Favoritskorna
Och ikväll kommer en god vän på fika. Ska bli jättemysigt! 
 
Så kan det bli!           See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0