Drömprinsen.

Jag nätdejtar ju och det har gett mej en helt ny syn på mänskligheten. 
Ja ett tag var det nära att jag gav upp både om människor och dejtingen men så lär man sej att hantera det rätt och då kan man ha det riktigt trevligt!
Jag skulle kunna skriva en bok om allt jag varit med om. Och kul har jag. Och jag tänker inte skämmas för alla träffar jag har . Så länge jag inte skadar någon annan så har ingen med det att göra!
Min bekantskapskrets hejar på och älskar när jag berättar historier om alla möten jag har.
Nu har jag ju inte sååå många träffar på riktigt dom flesta sker på nätet.
Men det finns dom som har hundratals och det finns dom som har sina möten som speeddating - kör runt i en viss rutt och så får den stackars mannen en kvart på sej!
Sen har jag förstått att det är skillnad på att vara man och kvinna när man nätdejtar. Männen får i regel inte alls lika många mail som kvinnorna. Och ju yngre och snyggare man är desto fler mail naturligtvis!
Det finns dom som har hållit på i  flera år ( och då menar jag många år ! ) sen går det fortare för andra.
Men något som förvånar är alla unga killar som raggar på oss mogna kvinnor.Det kan vara så stor ålderskillnad så man kan vara mor och son! Det spelar väl ingen roll ålder är bara en siffra brukar dom säga. Och känner man sej bekväm med det så.....
Som här yngre killarna har ett helt annat sätt att skriva på - kort och kul och det handlar klart mest om sex.
Men dom kan också hålla igång samtalet en hel kväll!
De äldre männen har en benägenhet att somna i soffan mitt i konversationen så man undrar om man har sagt något  olämpligt eller är så tråkig!   
Lite trögare inte så kvicka att be om en date. Men det är klart inte alla som är så det finns dom som skriver väldigt gulligt och gärna pratar i telefon eller ses!
Sen finns det dom som är gifta som vill ha något bredvid. Svårt att förstå att man inte satsar på det man har. Men vi är alla olika.
Jag har blivit både blåst och utskälld och medbjuden på middag också för den delen men dom allra flesta är trevliga och jag har jättekul!
Och det tänker jag fortsätta med för det är väl det som är meningen med livet eller hur? 
För jag är helt övertygad om att drömprinsen finns där ute!
Så ha nu lite trevligt och mysigt och kul i helgen så hörs vi!
 
Så kan det bli!
                                    See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0