Häxor och änglar.

Så här i halloweentider så vill jag berätta om min häxa.
Mina barnbarn är rädd för henne och katterna kissar på henne!
Men jag tycker om henne och hon står i mitt sovrum.
Barnbarnen smyger på henne med skräckblandad förtjusning.Man kan trycka på en knapp så skrattar hon ett riktigt häxeskratt och det vill dom naturligtvis att jag ska göra. Då står dom på behörigt avstånd och ryser!
När dom ska sova över får jag flytta ut henne ur sovrummet annars kan dom inte sova!
 
 
Visst är hon fin!?
 
Men jag har änglar också. 
 
 
Tovad ängel som min dotter har gjort som hänger i taket.
 
 
Vaktängel i hallen.
 
                                                   
Toaängel                                         Köksängel                                          sovrumsängel
 
 
                                                
Mullisar                                          Ängel som sonen har gjort
 
 
Ängel som dottern har gjort
 
 
Ja jag har fler änglar och jag tycker alla människor ska ha änglar i sitt liv!
 
Så kan det bli!
                                        See you      LIN
 
 

Kommentarer
Postat av: Dottern

Häxan ville visst inte vara med på bild!?! ;)

2012-11-07 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0