Influensatider.

Jaha och till slut åkte jag också på den! Influensan!
Blev ordentligt sjuk men tack vare min goda form så repade jag mej fort.
Man tänker inte på att när man går promenader med hunden så ger det inte bara flås utan god kondition för kroppen också. Motstånd till sjukdomar, benbrott och annat man kan råka ut för.
Vi har faktiskt varit mycket flitiga i år Molly och jag, med skogspromenader bla. Inte fuskat en enda dag. Sånt ger resultat.
Sen har jag hittat meditationer som passar mej och det har säkert också hjälpt.
Så tänk på det nu i förkylningstider- har du lite ledigt så ta en skogspromenad. Skogen healar, lugnar och piggar upp.
Det är viktigt att ha en grundkondition. Hitta ditt sätt att få den!
 
Så kan det bli!
                                        See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0