Prinsessor.

Nu har jag rått om små prinsessor i en hel vecka! Underbart härligt!
Det är otroligt vad mycket det ger och varje gång så blir jag lika förvånad att det går så bra!
Det flyter med mat och läggning, det är som om det alltid hade varit så!
Och lydiga och goa är dom allihop mina barnbarn.
Men såååå tyst och tomt det blir när dom åker hem.
Barnstolen står tom.
 
 
Och alla leksakerna ligger tysta och utspridda.
 
 
Och spisen står och väntar på att bli varm igen!
 
 
Jo det blir en del att städa men vad gör det!? Och en del att tvätta men det gör jag så gärna!!
Ha en trevlig helg och vila er ordentligt!
 
Så kan det bli!
                                           See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0