Barn och barnbarn.

Gick förbi dagis idag på rundan med Molly och kom att tänka på vilken gränslös kärlek man har till sina barn och barnbarn. Den är så stor och överväldigande att den går inte att beskriva. Den fyller hela ens hjärta så man svävar nästan på moln när man tänker på det.
Och i helgen hade jag turen att träffa ett par av mina barn och barnbarn.
Ja jag har ju fyra barn som numera är kungar och drottningar i sina egna hushåll, och så blir det då en prins och fyra små prinsessor.
Så det var ju en av de små prinsessorna jag hade förmånen att få träffa.
Det slår en så fantastiskt duktiga barn är idag och dom kan så mycket!
Det var jättemysigt naturligtvis att hälsa på den lilla familjen och jag bjöds på kaffe och hembakad kaka.
Jag blev också bjuden på kaffe i barnkammaren av lilla prinsessan som slog upp både socker och grädde! Underbart!
Ja numera har jag ett sådant rikt och meningsfullt liv med alla barnbarnen så ingen kan vara lyckligare än jag!
 
Så kan det bli!
                                See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0