Händelserikt eller inte?

När min son la upp bloggen till mej så skrev han att den skulle handla om mitt händelserika liv i Bjärnum.
Lite ironiskt eftersom mina barn inte tycker att jag har något liv!
Men där har dom fel! Jag har ett jättebra liv.
Tänk bara varje morgon när Molly och jag går ut så möts vi av naturens fantastiska skådespel. Bara att njuta!
Sen trivs jag jättebra i min lägenhet.
Jag har supertrevliga grannar, och jag har goda vänner som verkligen är goda!
Jag har fantastiska barn och sååå fantastiskt gulliga barnbarn! Som jag kan besöka i stort sett när jag vill.
Och så har jag en jättesnäll far. Kan det bli bättre?
Orkar jag inte med någon dag så kan jag gå och lägga mej. Annars kan jag gå här och pyssla och greja som jag vill.
Jag har beundrare som ringer till mej och på datingsidan får jag varje dag flirtar och uppskattning.
Så just nu trivs jag alldeles utmärkt med livet kunde inte vara bättre!
Händelserikt eller inte? Ja det är precis som man själv tycker.
Jag önskar att alla i min ålder får ha ett så bra liv. Det är vi värda.
Man måste lära sej hur viktigt det är att ha roligt! För då mår man mycket bättre!
Så ha nu en fantastiskt rolig och händelserik helg allihop!
 
Så kan det bli!
                                       See you      LIN

Kommentarer
Postat av: The son

Ja, du ska ju inte bry dig så mycket om vad andra säger.

2012-10-19 @ 13:36:28
URL: http://imwithnoob.com
Postat av: Anonym

"DINA BARN" är väl att dra alla över samma kam?!?!?!
Eller?? ;)

2012-10-21 @ 06:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0