Höstmörker.

I'm feeling great sjöng Danny i morse och det är ju en härlig känsla nu när det blir mörkare och mörkare för varje dag!
Jag köpte nya ljuslyktor att lysa upp höstmörkret med.
 
 
Men ute i skogen är det fantastiskt vackert!
Visar lite bilder som är speciellt tillägnade min yngste son som bor mitt inne i stan och inte får se naturens skiftningar.
Synd bara att ni inte kan känna alla kryddiga dofter! Varsågoda och njut!
 
 
Molly väntar att jag ska bli färdig så hon kan komma vidare.
 
 
Bilden talar för sej själv.
 
 
Molly kan vägen.
 
 
Kottar på gren. Vilket stilleben!
 
 
Högt gräs i skogen.
 
 
Snart hemma!
 
Ja nu fick ni följa med på vår skogspromenad! Hoppas ni kunde känna doften! 
 
Så kan det bli!
                                        See you        LIN

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack mor! =)

2012-10-24 @ 18:19:58
URL: http://imwithnoob.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0