I am feeling great!

Har varit ur slag någon dag och sånt händer ju alla ibland. Men idag mår jag bättre! Därav rubriken!
Idag kommer min dotter på besök och till helgen ska jag träffa en liten prinsessa. Härligt!
 
Idag har dom sagt att det kan bli snö och det kan vi lika gärna slippa för det blir bara slask ändå.
Och så här i halloweentider så vill jag berätta om lite äldre skolbarn som kom cyklande idag och var utklädda! 
Kul med barn som vågar!
 
En annan kul sak som jag vill berätta är om Molly. På en av våra rundor så går vi förbi ett hus där dom har en porslinshund sittande på trappan. Och varje gång vi går förbi så skäller Molly ut den. Jag kan riktigt höra hur hon tänker : Sitter den lille jävelen där nu igen! Haha ja man kan undra!
 
Så ha nu en härlig helg och glöm inte fredagsmyset i morgon!
 
Så kan det bli!
                                    See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0