Snart är det jul igen!

Idag var det bara 5 grader så mössan åkte på! Och mörkt var det på himlen så jag tänkte att vi kan inte gå så långt idag Molly och jag. Och mycket riktigt så fort vi kom hem så började det regna!
Men det var en härlig promenad på lövmarmorerade gångbanor och solen sken mellan träden.
 
 
Helgen har varit händelserik. Var iväg och träffade en god vän och det var jättetrevligt!
Men sen dog min katt så jag fick köra till min dotter och begrava henne.Hon var 16 år så det var ju tid men det blev ett stort tomrum efter henne!
Nu när det blivit kallare så tänkte jag på att julen närmar sej.Och fönsterna måste putsas. Ja jultiden är härlig men det är också mycket pyssel och pyntning.Men det är ju sådant man ser fram emot denna mörka årstid!
 
 
Så kan det bli!
                                   See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0