Svamptider.

Idag på vår morgonpromenad var vädret skönt, mulet och grått men inte kallt.
Svampar i alla former och färger lyser upp längs vägen och jag tänkte på min kompis som plockar massor av svamp varje höst som hon sen torkar och fryser.
Själv håller jag mej till hyllorna och frysen i affären. Jag älskar svamp men är inte helt säker på vilka i skogen som är ätliga eller inte!
Här kommer en bild på Molly som aldrig vill vara med när jag fotograferar och några bilder på lite härliga svampar!
 
 
 
Visst ser dom roliga ut!
 
 
Lyser verkligen upp!
 
 
Någon har mumsat lite på dom!
 
Så kan det bli!
                                  See you             LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0