TV

Idag gick Molly och jag den långa rundan genom skogen som vi inte gjort på hela sommaren pga. fästingar.
Det var härligt och jag behövde skogsluft.
Våt om skor och byxor blev jag men träden var skiftande i underbara färger och vaktfåren bräkte precis som vanligt när vi kom.  Kossorna hälsade nyfiket och kalvarna hade blivit stora och sprang och stångades och hoppade på varandra!
Gräset på stigen var nertrampat av djuren och man kunde se var dom hade legat för natten! Ja det är en händelserikare upplevelse att gå i skogen än att titta på tv.
För det är mest skit på den nuförtiden tycker jag!
Program som går säsong efter säsong och som är så urholkade så man orkar inte titta!
Gör dom så bara för man ska köpa alla extra kanaler som finns? Vet inte om det blir bättre för det är mycket där som går i repris.
Nej ett bra tv program ska vara engagerande, roande eller på annat sätt bitande. Annars kan det vara! Bättre att ta en skogspromenad då!
Ha en härlig höstdag!
 
Så kan det bli!
                            See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0