Barnen

Nu har jag rått om barn och barnbarn några dagar, och det är jättehärligt!
Så när vi gick vår runda idag Molly och jag var det skönt att få sträcka på benen i en liten längre promenad.
För det har ju mest blivit kortare sträckor i lite långsammare tempo.
Det är underbart att få lära känna dessa små människor. Mitt minsta barnbarn som har varit baby har plötsligt blivit en riktig liten människa som kan sitta själv och som man kan kommunisera med! Härligt!
Och så lär man sej mycket nytt när man umgås med barn.
Som tex att ett träd kan likna en bläckfisk, Grannens stora buske blir en fin koja, att en stor gran blir ett bra regnskydd ja listan kan göras lång!
Dom springer och skuttar med när vi går ut med Molly och sjunger och skrattar och pratar!
Vad vore livet utan barnen?  Jag vill inte ens tänka på det.
< div>Tack för ni finns till och tack för ni finns där för mej med era barn!!
Så kan det bli!
                           See you     LIN
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0