En robot

I dag vräkte regnet ner så det blev bara en kort tur med Molly.
Kom in och tänkte att jag ska läsa lite bloggar. Började med barnens men det var bara sonen som cyklar som hade uppdaterat.  Efter att jag hade läst den ville jag skicka en kommentar, för det är alltid kul att veta att någon läser det man skriver. 
Min son har ett sådant system på sin blogg att om man vill kommentera anonymt måste man bevisa att man inte är en robot!
Men jag vet inte vad det är för fel på mej eller vad jag gör för fel, för jag lyckas aldrig bevisa det. Alltså publiceras aldrig min kommentar.
Med andra ord läser ni nu en blogg som är skriven av en robot!
Annars ska jag ha en trevlig dag, göra vid lite blommor som behöver ny jord, prata i telefon med nära och kära och ha det allmänt mysigt! Önskar er alla också en mysig dag i regnet!
 
 
 
Ville bara visa med vackra orkide!
 
 
Så kan det bli!
                             See you       LIN

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg, tänkvärda kommentarer. Kram på dig lilla mamma!<3

2012-09-21 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0