Forrest Gump

Såg på film igår. Forrest Gump.   Ja älskar man inte den filmen så vet inte jag!
Den är full av visdomsord och har en hel del att lära oss.
Bla. säger hans mamma att varje dag sker det mirakel. Och visst är det så!
Tänk efter - vad sker det för mirakel hos dej?
Själv kan jag tycka att det är ett mirakel att mina nära och kära och jag själv mår bra!
Det är många vardagsting som vi tar för givna som egentligen är små mirakel!
Inte behöver man vinna miljoner för att det ska vara ett mirakel. Nej tänk så bra vi har det med allt runt omkring oss. Allt sådant är ju också ett mirakel.
Hösten som närmar sej är också mirakulös med sin skiftning av färger. Se bara på mina fina höstbilder!
 
 
 
En liten lönnplanta som har en gran till kompis.
 
 
Visst är det vackert med färgskiftningarna!
 
Det röda mitt i är ett träd som ändrat färg!
 
Så kan det bli!
                                 See you        LIN

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina bilder!!

2012-09-28 @ 06:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0