Höstglöd.

Idag var det så mörkt och grått så man ville inte gå ur sängen.
Men så gick jag upp och såg ut på min balkong och där lös den röda ljungen upp så jag blev genast på bättre humör!
Tänk att så lite kan göra så mycket!
 
 
 
Visst blev det fint!
 
Och kisen han tycker det är bra att dom gamla blommorna har kommit bort för han har fått mycket bättre utsikt!
 
 
 
Och kanske min dotter kommer idag så vad vet jag? det blir kanske en jättebra dag trots allt!
 
Så kan det bli!
                                          See you       LIN

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fint det blev!! :)
Får se om jag oxå kan införskaffa lite ljung. Det lyser ju verkligen vackert!!

2012-09-26 @ 06:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0