Intryck

Idag gick vi vår morgonpromenad genom skogen. Och det var magiskt! Och väldigt blött för det regnade. Men dofterna i skogen blir ännu mer framträdande när det är vått.
Jag förstår att min son njuter när han far fram på sim bmx cykel genom skogarna. Visserligen går det undan har jag förstått, men han hinner väl ändå både se och lukta.
Och det är viktiga intryck både syn och lukt. Det gäller ju också när man möter någon.
Man brukar ju säga att första intrycket är viktigt. Och så är det nog.
Klädkoderna idag är ju inte så viktiga som dom var en gång, och det är bra!
Det viktigaste är ändå hur man är. Glad och trevlig ska man vara!
Så skit i vad du har på dej så länge du är hel och ren och positiv!
 
Så kan det bli!
                              See you      LIN
 
 
 

 
Molly vilar ut efter promenaden.

Kommentarer
Postat av: daniel

du.. bmx är för snorungar med för stora byxor och bakåtvänd keps. jag kör mountainbike!

Svar: Jag ber om ursäkt för min okunnighet!
Lin

2012-09-09 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0