Andlig upplevelse.

Att komma in i en bokskog när den precis har slagit ut, är en andlig upplevelse. Detsamma när man hör alla fåglarna i skogen. Vilken konsert dom håller nu!  Det är alldeles tyst i skogen, alla fåglarna sjunger underbart, duvan hoar, kråkorna kraxar och fasantuppen skriker och skränar!  Han hörs i hela skogen och jag tror han har mer än en höna att uppvakta! Så han får ligga i !!   Har försökt att fånga honom på bild men han är svårflirtad.
 
Kan ni se honom? Nej det kan inte jag i heller! Landskapet som nyss var vitt har fort ändrat sej! Lilla bäcken som var frusen häromdagen porlar friskt idag.
 
 
 
Ser ni honom nu? Det gör jag!
 
 
Min bästa kompis fyller år idag så jag får väl klä mej lite snyggt och uppvakta med tårta!
Hoppas ni får en härlig dag!
 
Så kan det bli!
                                    See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0