Fasanjakt.

Jag tycker om att gå iskogen när det blåser. Och idag tog det i ordentligt. Men jag fick i alla fall lite bättre bild på fasanen som jag brukar träffa.
 
 
Nu kan man se honom.
 
 
Han är så vacker.
 
Träffade min favorithusse också idag och han hade sett två fasaner och en höna.
Ja han har sprungit på älgar också men det har jag aldrig sett.
 
Nu går det framåt och det har faktiskt redan börjat grönska i buskarna. Det är ingen snö kvar i skogen, det är helt bart och grått.
 
 
Hon vill som vanligt inte vara med på bild!
Inte så länge sen det såg ut så här :
 
 
Fredag idag och helg och Molly och jag önskar er trevliga dagar! Glöm inte fredagsmyset!
 
 
Puss på er alla!
 
Så kan det bli!
                                                 See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0