Påsken är över.

Ja nu är ju påsken över och pyntet ska plockas ner i sin låda igen.
Jag har haft en härlig påsk med många besök och roligast är det naturligtvis när barn och barnbarn kommer!
Vädret är fortfarande kyligt för årstiden men mina små tappra penseer dom hänger med än!
Annars tycker jag att det har varit bra väder solen skiner och värmer gott även om det är mycket kallt på nätterna.
 
Jag har en häxa som står i hallen och vaktar påskäggen nu i påsk och jag tänkte hon skulle få stå kvar och vakta. Inte så dumt att ha en häxa som vakt eller hur?
 
 
Visst är hon fin?  Barnbarnen ryser av förtjusning och skräck när dom ser henne. Man kan också trycka på en knapp så skrattar hon ett riktigt häxeskratt och lyser med ögonen! Jag har haft henne i tio år och hon är en bra kompis! Hehehehe!
 
Så kan det bli!
                                    See you       LIN

Kommentarer
Postat av: Mörtin

Hade faktiskt ingen aning om att hon skrattar och lyser. Det får du visa mig någon dag. Kram

2013-04-03 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0