Solsken.

Vet inte vad som hände igår men som jag förstod så var det bara rubriken som kom med.
Skam den som ger sig får väl börja om igen.
Ännu en dag med strålande solsken. Har inte varit ute än men det ser härligt ut så jag njuter redan.
Har haft besök av barn och små prinsessor och en prins. Det är ju så roligt när dom kommer och jag är så stolt över allihop! Det är så fantastiskt att vi har den kommunikationen som vi har.Det är ju inte alla som har en bra relation till sina barn så därför är jag extra stolt att vi har det så bra tillsammans. Det bästa som händer i min värld är när jag får umgås med barn och barnbarn.Finns inget härligare!
Läser mycket, och just nu har jag lånat boken om Zlatan. Är inte sportintresserad alls men boken är väldigt trevligt skriven, lättläst som om man pratade med honom själv.
När man läser mycket så lär man sej mycket också. Och i Zlatanboken får man en annan blid av saker och ting. Kan jag verkligen rekommendera!
 
Så kan det bli!
                                     See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0