Tiden.

Visst är det här med tid svårt att greppa ibland.
Nu blev det sommartid och det försvann en timme! Var blev den av?
Hänger den någonstans och väntar på att få komma tillbaka till vintern?
Och vintertid när vi får en timme. Var kom den timmen ifrån?
Mycket märkligt och onödigt tycker jag.
När jag är ute och går så går vi ibland en runda på omkring en timme. Lika lång tid som det tar att köra till min son och till min dotter. Men så upplever jag inte det.
För när man går i skogen så njuter man och ibland är man rentav besviken att man redan är hemma.
Men när jag kör till barnen så känns det bara jobbigt och man tycker det tar evigheter innan man är framme!
Visst är det konstigt för tiden är ju densamma!
Men fundera på det för du har säkert varit med om det samma.
Dessutom går ju tiden fortare nu än någonsin. Är det något du har tänkt på?
Ja det här med tid är verkligen svårt att greppa ibland!
 
Helg igen och fredagsmys!  Hoppas helgen blir lika solig som veckan har varit! Ha en skön lördag o söndag!
 
Så kan det bli!
                                        See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0