Blommande ljung.

Ja nu blommar ljungen i skogen. Det är en härlig tid om än lite torrt. Men jag klagar inte, bara bönderna och svampplockarna som vill ha mer regn. Och det får man ju förstå. Torkan är ju lite lokal också har jag förstått, det finns ställe där det har regnat mer.
 
 
 
På min balkong har jag faktiskt fått EN blomma på min kruka med ringblommor! Larverna jag fick på den åt upp hela plantan men den tog sej igen och en blomma har kommit.
 
 
 
Idag är det kalas för äldsta barnbarnet och det ska bli kul! Då samlas alla barn och barnbarn och även min far är med. Och vi brukar ha så trevligt.
 
Ha en trevlig helg ni också!
 
Så kan det bli!
                                             See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0