Härlig vecka.

Nu har ju skolan börjat och jag kom till att tänka på när mina stora barn var små och gick i skolan.
Det brukade alltid bli bli fint väder just när skolan kom i gång. Varmt och skönt.
Min dotter hade så många söta klänningar så hennes fröken gick och visade upp henne för dom andra lärarna!
Ja sådana minnen är ju härliga!
Nu är det hon som klär sina töser i fina klänningar!
På tal om härligt så har jag haft en sådan vecka. Faktiskt alldeles underbar vecka!
Först hade jag mitt lilla barnbarn på besök och hon är så ljuvlig denna lilla prinsessa. Hon sjöng när vi var ute och gick, och hon var så snäll mot Molly och Kisen. Klappade dom så fint. Åt bra och sov när hon skulle.Kunde inte vara bättre. Men som sagt barn och barnbarn är det bästa i mitt liv.
Som avslutning på veckan kom sonen med sambo och åt middag. Jättetrevligt och gott! Det kunde inte bli bli en bättre vecka!
Och denna vecka har jag haft grannar på kaffe.Också väldigt trevlig!
Hoppas ni får en lika bra vecka som jag!
 
Så kan det bli!
                                    See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0