Tagetes.

Vilken underbar dag för en morgonpromenad!
Det var alldeles lagom idag, och vi gick en lång runda på över en timme!
 
 
Tog några härliga bilder!
 
 
Det känns så skönt att vi kan gå så långa promenader igen nu när det inte är så varmt längre.
Solen glittrade i vattnet och bokeskogen var full av mystik som vanligt. Man blir som en ny människa och får energi till allt möjligt!
 
Mina tagetes sjunger på sista versen och jag klippte ner dom lite och tog in i en vas.Dom fyllde hela rummet med sin doft. Många tycker inte om lukten men för mej är det doften av höst och jag har gärna hela huset fullt av tagetes!
 
 
Min krukros tål också att visas då den blommar om med sex rosor!
 
 
Välkommen härliga höst!
 
Så kan det bli!
                                            See you          LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0