Tidig morgonpromenad.

Ååååh vad härligt det är att komma ut lite tidig och se byn vakna till liv. Allt är stilla och tyst, folk börjar köra till jobb, lämna barnen på dagis men den riktiga ruschen har liksom inte kommit igång.
Det är inte så varmt i dag och efter regnet doftar det jordigt och friskt och lite svalt.
Rönnens röda bär lyser i morgonsolen och pryder verkligen sin plats!
 
 
 
Jag går här och njuter av allas trädgårdar, dom flesta har så fint och välstädat! Och så tänker jag på hur bra jag har det.Som får gå här och njuta av allt detta vackra.
På balkongen växer det som aldrig förr. Tomaterna lyser röda och allt blommar för fullt.
 
 
 
Mina vackra rosor som är en vanlig ros i kruka köpt på Ica!
 
 
 
Så kan det bli!
                                             See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0