God Jul.

Varför säger man inte god jul till varandra längre? Jo det gör man väl men inte på samma sätt som förr.
Då sa man det till kassörskan i kassan, och vem man än pratade med innan jul. Nu är det inte på samma sätt tycker jag. Det har kanske blivit omodernt.
Nu är i alla fall julafton passerad, och vi hade mycket mysigt jag och mina två yngsta barn. Lugnt och skönt precis som det ska vara på julen.
Vi åt gott och pratade och bytade lite julklappar. Jag älskar att umgås med mina vuxna barn!
Fick egenhändigt tillverkad brosch av yngsta dottern, brödkorg i tyg av äldsta dottern, filmer, foto på barnbarn och en annan mobiltelefon bland annat! Telefonen måste jag vänja mej vid, tar lite tid för folk i min ålder, men vi ska nog komma överens!  Var tvungen att testa kameran så jag fotade mitt älskade tomtepar, som innhandlades när barnen var små. Tänkte att dom skulle inte bara stå till prydnad tomtarna, utan det måste finnas sådana också som är lite kramvänliga. Men dom har hållt sej fina så de pryder sin plats under granen än i dag!
 
 
Ha en god fortsättning på julen!
 
Så kan det bli!
                                               See you        LIN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0