Tillägg.

Med hänvisning till föregående inlägg så har jag löst mysteriet med den fastbundna granen.
Pratade med min far igår och frågade hur det förhåll sej och då berättade han att farmors gran bands fast varje år pga. en för liten julgransfot!
Sen var det så att granen stod precis vid dörrhålet och farmor var rädd att man skulle få med sej granen när man gick igenom dörren! Så var det med det! Jag mindes rätt!
 
Hade min far och sonen med sambo och barn här igår på lite fika och det var så trevligt! Barnen är ljuvliga, och den äldsta som blir tre i februari är så duktig så det är ett nöje att ha henne här! Det är livsberikande med barnbarn!!
 
Gick i skogen idag och såg en iller! Den dök i vattnet i ett dike men gömde sej när den såg oss.Har aldrig sett en iller så ute i skogen förr så det var en trevlig upplevelse! Ska jag minnas länge!
 
Lite bakning kvar på julstöket och någon paket som ska slås in annars är allt färdigt för morgondagen!

Så en god jul önskas alla som läser detta! ( inte så många men det gör inget. Får ju låtsas att jag har en bred läsekrets. Hihi.Inte ens mina barn läser. )
 
Så kan det bli!
                                      See you     LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0