Bloggar.

Jag läser ofta andras bloggar.
Kändisar som bloggar om utlandsresor och champagne.
Om välbefinnande och yoga.
Om kläder, märkeskläder och dyra accessoarer. Väskor från Loui Vuitton, Chanel eller andra modeskapare.
Som är så dyra så jag skulle skämts att lägga så mycket på en väska.Finns säkert bättre sätt att använda dom pengarna.
Familjerna Annorlunda som bloggar om sina barn, lördagsmys och andra vardagliga saker är också trevliga att läsa!
Och så min favorit Jonna Jinton som är så duktig på att fotografera! Mycket positiv i sin framhållning och änglalik!
 
Jag tycker inte om att läsa bloggar om vilka jeans ( märkesjeans så klart! ) som är inhandlade och fotograferade i tio olika vinklar. Eller bloggar om en förskönad tillvaro där allt är perfekt och barnen änglar.Trams! Så har ingen det!
 
Ja det finns ju bloggar om allt, precis allt, och man är ju olika så det finns favoritbloggar för alla!
 
Fruktansvärt många är märkesinriktade. Det duger inte om det inte är ett välkänt märke.
Ja jag förstår det inte, men det är ju jag.
Flera av mina favoritplagg är second hand.
Och i eftermiddag ska Molly och jag på shoppingtur. Får se om jag gör något mer fynd på röda korset!
Ha en bra dag och läs en trevlig blogg!
 
 
Några av mina favoritsjalar alla inhandlade på secon hand!
 
Så kan det bli!
                                      See you          LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0