Ljuset.

Att man får gå i ljusterapi när man har en depression är inte konstigt. Det märker man nu när ljuset har återvänt och solen skiner. Man blir genast på bättre humör.
Vi har haft ett par soliga dagar nu och man riktigt känner hur livsandarna vaknar. Vi har ju fortfarande snö som täcker och det lyser ju också upp. Ja det har faktiskt varit ljusare denna vinter i och med snön. Jag är tacksam att vi sluppit slasket!
Var på liten shoppingtur igår behövde förnya mej. Skulle köpa jeans bla. men det hittade jag inga som jag tyckte om. Blev lite underkläder och en ny jacka som såldes för halva reapriset. Den var riktigt snygg och jag tänkte att nu kunde jag byta ut min 20 år gamla jacka som var ett arv från sonen! Ja jag skulle bara ha den när jag gick ut med Molly men den måste ju vara varm och go! Men till min stora besvikelse så höll den inte måttet!
Så det blir ingen pensionering av min gamla jacka än. Men det blir väl varmare snart så får jag ha den nya då istället. Som en övergångsjacka! Kul att ha en ny jacka som omväxling till allt begagnat som jag köper.
Just jackor kan vara lite lurigt att köpa begagnat för dom kan vara tvättade mycket och då håller dom inte värmen.
Önskar alla en skön dag i solen om ni har det och kan gå ut i den. Gör det i så fall så ska du se att du blir piggare!
 
Så kan det bli!
                                   See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0