Rävdoft.

Skogen är ju fantastiskt vit och vacker. Snön hänger som stora bomullstussar på träden och det knakar under skorna när man går. Alla dofter ( om man är hund ) framträder mycket tydligare i snön och Molly ligger i för att hinna lukta på allt. Och idag hade räven varit framme, det kunde till och med jag lukta!
När vi går där i skogen går jag alltid och filosoferar och tänker på allt möjligt. I dag slog det mej att jag tänker mycket framåt, planerar och engagerar mej mycket i olika saker. Sådant som jag tycker om och vill lära mej mer om osv. Ja allt inom ramen för vad jag orkar naturligtvis.
Men det är inte alla människor som tänker på saker, planerar eller engagerar sej. Nej det finns dom som bara glider med som en surfare på en våg, och av någon konstig anledning så ordnar det sej ändå för dom.
Ibland önskar jag att jag kunde vara sådan som bara gled med för jag tänker att då hade man kanske mindre beskymmer. Men man är ju sådan man är och det kan vara svårt att ändra på!
Så var som du är och gör dej inte större bekymmer än du behöver. Det brukar ordna sej till det bästa ändå till slut.
 
Ja idag blir det lite muffins till söndagsfikat som min bästa vän hjälpte mej med att baka!
 
 
Ha en trevlig söndag!
 
Så kan det bli!
                                     See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0