Spår i snön.

Det har ju snöat mer och det ska komma mer snö. Men man måste ju ändå hålla med om att det är betydligt trevligare när det är vitt än när det är slask! Så med tanke på det har vi ju haft en bra vinter tycker jag!
När man går i skogen när det har snöat så kan man ju se vilka djur som har gått där också. Och det är kul!
Idag var det nog en räv för det fanns inga skoavtryck, men det kan ju också varit en lösspringande hund! Men jag tror det var rävspår och Molly hade fantastiskt roligt och satte sådan fart att jag hade svårt att hänga med! Men ett tu tre försvann dom in skogen till Mollys stora besvikelse! Men vi fick en härlig promenad i alla fall!
 
Nu när det är så här kallt är det alldeles utmärkt att lufta sina sängkläder. Vid minusgrader fryser alla kvalster och det luktar så friskt och gott när man ska sova sen. Så ut med kuddar , madrasser och täcken och lufta ut alla fisarna!
 
Så här övvervakad är jag varje gång jag sitter vi datorn.
 
 
Och så följer han med på skärmen allt som sker.
 
Och så här såg Molly ut på tassarna när vi kom hem idag.
 
 
 
Fick bli duschen för att få bort alla snöbollarna!
 
Ja och så var det födelsekalas i morgon. Kul att träffa alla barn och barnbarn! Och den lilla prinsessan som blir två!
Ha nu en trevlig helg och glöm inte fredagsmyset!
 
Så kan det bli!
                                        See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0