Måndag.

I dag är det måndag och en hel vecka ligger framför oss med oanade möjligheter!
Det har kommit mer snö, men det är inte så kallt och fåglarna drillade om vår!
 
Jag fick en vänförfrågan på facebook från en.........hund! Jo det var min väninna som hade lagt upp en facebooksida på sin hund!
Nu har min väninna inte sina barn och barnbarn så nära så hon lägger ner mycket tid på sin hund.Att han fick en egen sida på facebook var ju ganska kul tycker jag.
Så nu tänkte jag att min hund kunde prata med hennes hund där.Ganska kul att försöka se det ur djurens perspektiv och låtsas som om det är dom som skriver! Ja jag är ju lite barnslig men jag tycker det är lite roligt!
Så nu får vi se hur det går om jag kan sätta mej in i hur Molly tänker! Jag tycker nog att jag är ganska bra på att läsa av henne.
Och så önskar jag alla en trevlig vecka!
 
Så kan det bli!
                                   See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0