Tack Universum!

Vilket år 2012 har varit för mej! Fantastiskt!
Tänker på alla möten och träffar jag har haft.
Alla människor jag har lärt känna.
Det har ju varit något extra eftersom jag varit med på datingsidan. Och så roligt jag har haft! Som jag har skrattat!
 
Men det har varit hjärtesorg också.Och utskälld har jar blivit. Men på det hela taget har det mest varit roligt!
Så mycket jag har lärt mej. Både om mej själv och andra.
Och så har jag ju träffat drömprinsen! Blev blixtförälskad! Kärlek vid första ögonkastet!
Det är inte alla som får uppleva det!
 
Alla mina barnbarn som jag har träffat och fått rå om under året. Jättehärligt! Fantastiskt!
Ja jag kan inte klaga på året som gått.
Tack mina fina underbara ungar som gjorde detta möjligt! Och tack Universum för ett makalöst år!
 
Det nya året kommer naturligtvis att bli ännu bättre. Man vet ju inte vad framtiden bär med sej.
Men mycket kärlek, kanske ett annat boende för mej?! Ja jag känner att detta året blir också något alldeles extra!
 
Så tänk positiva tankar allihop det sprider sej som ringar på vattnet! Det är bara att träna och det får bli mitt nyårslöfte!
Så välkommen år 2013 och tack för allt år 2012! 
 
                                Gott nytt år och god fortsättning!    Kramar!
 
Så kan det bli!
                               See you         LIN

Kommentarer
Postat av: Martin

Du kan få bo i vårt förråd, gratis. Eller billigt iallafall.

2013-01-07 @ 16:26:54
URL: http://imwithnoob.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0