Syrentid!

Var uppe klockan fyra på morgonen häromdagen ( ofrivilligt! ) men det var det värt för vilken serenad fåglarna höll!
Det var så underbart så jag tänkte att det skulle man gjort varje dag. Gått upp så tidigt allså!
Sen är man ute och går och helt plötsligt så möts man av den underbaraste doft man kan tänka.
Tittar sej omkring och ser en syrenbuske! Med utslagna blommor! Härligt!
Eller så står det liljekonvaljer i gräset! Lika härligt!
Ja det är en underbar tid nu och soligt och fint varje dag! Man kan inte önska sej bättre!
Men det är vi värda efter den långa vintern vi hade.
Vi har liljekonvaljer i backen så det har jag plockat in. Står och doftar i köket.
Syrener fick jag av min dotter. Stor fin bukett och det uppskattar man när man inte har någon trädgård.
 
 
Barn och barnbarn har varit på besök så livet har en mening trots allt! För det är ju det bästa som finns!
 
Så kan det bli!
                                           See you             LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0