Fluff och puff.

Jag brukar se på Real housewives of Beverly Hills.
Det är i lagom tid för lite eftermiddagsvila och en kopp kaffe.
Igår var det en av damerna som skulle ha tea party.Hon är engelska och mycket vacker.
Först visade hon runt i huset. Ja vad ska man säga, det är ofattbart för en annan att någon bor så.
Naturligtvis är huset jättestort och såååå vackert inrett!  Varför bor inte jag så?
Så gick vi en trappa upp till sovrum och hennes garderob.
Den garderoben var som en butik och måste vara alla kvinnors dröm. Kläderna hängde på rad och jag begiper inte hur hon hinner använda allt för dom går ju aldrig i något som är omodernt.  Skor, smycken, väskor allt upplagt och upphängt i denna jättegarderob som nog var lika stor som min lägenhet. Och hennes man hade en likadan. Tänk vad pengar gör skillnad! Suck!
Sen var det ju tea party för väninnorna. Hon äger restauranger så från dom hade hon plockat hem två ursnygga killar som skulle servera och flirta med hennes gäster!
Bordet var dukat i rosa fluff och puff och allt var som en dröm!
Det serverades drinkar naturligtvis, te tror jag inte någon drack.  Och till detta fanns det små snittar som serverades från kakfat i våningar.Det var bakelser, cup cakes, och chokladtårta. Och någon sorts sallad. Allt var som en saga!
Men jag undrar om någon åt av dom goda bakverken för dom är ju så smala!
Ja jag vet inte om jag skulle vilja leva så men det är fantastiskt att se att någon faktiskt bor och lever så. En sagolik tillvaro kan man tycka. Och ändå gör dom inget annat än bråkar. Alltid! Bråkar och stämmer varandra och pratar skit om varandra. Så var det med den drömtillvaron!
Nej man får vara lycklig över vad man har och man ska inte tro att livet blir bättre för att man har så mycket pengar. 
Men nog hade det väl underlättat!!
 
Så kan det bli!
                                           See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0