Hönan.

Måste få berätta om hönan som jag har som värper varje påsk!
Hon har funnits i huset sen barnen var små och då värpte hon varje dag hela påsken. Småsaker, godis eller någon peng.
Nu värper hon ju till barnbarnen och i år blir det bara en guldpeng. Men dom tycker det är väldigt spännande!
Jag tycker det är roligt med traditioner och när barnen var små kom påskharen med godis i trädgården. Men nu har jag ingen trädgård och det blir inga påskägg för det blir för dyrt. Dessutom äter barnbarnen inte godis men det blir lite gott i alla fall!!
Så jag samlar barn och barnbarn hos mej i morgon och det är så underbart när vi ses alla!
Jag önskar alla en glad påsk och hoppas ni får lika mysigt som jag!
 
 
Min fantastiska höna!
 
Så kan det bli!
                                               See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0