Påskris.

Ännu en härlig dag med solsken! Kan inte bli bättre! 
Var hos en god vän igår och gick en lång promenad i det fina vädret och idag har vi gått i skogen.
Hade satt in forsythia kvistar som jag fick av min far. Skulle bli påskris var det tänkt men det är redan utslaget.
Men det gör inget för katten kelade med det så det hängde mest utanför kruset! Så jag skippar påskris i år för sen kommer barnbarnen hem och det är mest i vägen. Har annat jag sätter fram i stället.
Är ju mysigt att pynta lite till påsk, blir som en inbjudan till våren tycker jag. Och det kan ju behövas så kallt det har varit. Mina penseer slokar fortfarande under plasten. Men så fort solen är framme så får dom komma ut och sola!
 
Mitt fina påskris!
 
 
Och katten ja han låtsas som ingenting!
 
Så kan det bli!
                                      See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0