Planteringsdax!

Var på plantskolan med min far och handlade lite plantor. Han skulle ha amplar till sitt uterum och jag skulle ha plantor till balkongen. Köpte bla. en coktailtomat som jag hoppas mycket på. Har testat tomater förr men jag tycker inte det blir till något. Vi får väl se om jag får några tomater!
 
 
Dom här skönheterna ska planteras ut i krukor och balkonglådor tillsammans med tagetesen jag sådde!
 
 
Jag saknar min trädgård och skulle gärna fyllt min balkong men den är inte så stor och sen när det är visset och ska bort är det ett tufft jobb eftersom jag bor på andra våningen. Så det får räcka så här, och det kommer att bli jättefint!
 
Så kan det bli!
                                                See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0