Ny familjemedlem.

Här har jag inte varit på länge för jag har varit sjuk och har varken haft ork eller lust.
Men idag tänkte jag berätta att jag har fått ett nytt barnbarn!  En liten gosse, och det var trevligt för vi har bara en pojke i skaran innan. Tre flickor är det också så nu har jag fem barnbarn.
Har varit och hälsat på honom, oooooh såååå ljuvlig!!!   Det finns faktiskt inget som slår en baby!
 
Nu är hösten här och alla löven har fallit av träden. Det gick fort och jag tycker inte man hann att njuta av det som man ville. Kanske jag missade något för jag var sjuk. För när jag äntligen orkade gå ut igen så fanns det bara kala träd! Men en sista härlig höstbild hann jag ta.
 
 
Nu har det varit halloween och snart börjar julmarknaderna. Har redan planerat julklappar, och putsar fönster för fullt tills julstjärnor och stakar ska upp.
Ha en trevlig helg i höstrusket!
 
Så kan det bli!
                                                See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0