Vintertecken.

Nu har det frusit på nätterna i ett par veckor och varit kallt på dagarna. Bokskogen håller på att ändra färg och bryggan med hopptornet nere vid sjön var upptagen på land.
Mina pelargoner är intagna sedan länge som tur är, men jag har sommarblommor som blommar på frosten till trots.
Dom står skyddat och bra på balkongen.
 
 
Min sköldpaddsört är sen med sin blomning.
 
 
Rosa snöflinga.
 
 
Lyckliga Lotta.
 
 
Mina isbegonier men dom börjar att se lite tradiga ut.
 
 
Min lilla campanula som hänger på väggen.
 
 
Och sist men inte minst min mårbackapelargon som blommar så fint innomhus i fönsterkarmen.
 
Det är en härlig tid vi går till mötes och Molly som har lidit hela sommaren av värmen mår mycket bättre och tycker det är kul att gå på promenader igen!
Ha en skön höstdag!
 
Så kan det bli!
                                                 See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0