Fredag igen!

Jaha då var veckan slut! Vad tiden går fort.
Men det har varit en fin vecka vädermässigt om än lite kallt.
Min granne ränner i skogen och plockar svamp och bär. Men det har aldrig legat för mej och förresten skulle jag nog förgifta mej med fel svampsort för det är absolut inget jag kan. Ja det finns svampböcker och så och man kan gå med någon som kan och det vore nog det bästa alternativet för min del. Nej jag håller mej till svamp på burk eller i frysdisken. Jag har köpt färska också när det har funnits och då får man ju hoppas dom är ätliga!
Jag brukar titta efter svamp ändå när jag är ute men bara för att se hur vackra dom är eller hur kul dom ser ut!
 
 
Visst är den vacker!
 
 
Stolt!
 
 
Skrynklig!
 
 
Ja vad säger man om den? Annorlunda!
 
 
Vanlig!
 
 
Lite blyg!
 
 
Alla tycker inte den är oätlig!
 
Ja det var dagens svamplektion!   Ha en mysig fredag!
 
Så kan det bli!
                                 See you       LIN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0