Gummistövlar.

Ja idag hände det oundvikliga!  Det gick inte att gå ut för det regnade så mycket!
Vi har varit bortskämda med fantastiskt väder hela sommaren så man kan ju inte klaga. Och nu börjar det att sina i brunnarna också, så det är på tiden att vi får lite regn. Vi får väl se Molly och jag om det blir någon lucka senare.
Jag ska köra till återvinningen idag med ett gammalt rickigt slitet bord.
Det är ju så med mej att jag slänger inte något som går att använda. Jag lever efter principen - man tager vad man haver! Jag köper sällan nytt så till hemmet, jag återanvänder sånt jag har hemma.
Och det ligger ju i tiden så nu är man ju modern  och inne igen!
Ska också ge mej på att sy ett lapptäcke till sängen. Jag hittar inget sängöverkast som faller mej i smaken, och skulle jag göra det så hade jag förmodligen inte råd att köpa det ändå.
Men det blir en mycket förenklad variant, inget sådant där fint som hela släkten syr på i USA som man kan se på film.
Ja hösten är här, björken har börjat fälla, så nu får jag hänga undan luvjackan som har hängt med hela sommaren och ta fram en varmare jacka! Ja det gör mej inget och nu kan jag också börja använda alla mina sjalar och halsdukar som jag har!
Ha en trevlig måndag allihop!
 
Så kan det bli!
                                              See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0