Höstmörker.

Nu kryper höstmörkret på och det är mycket fortare mörkt nu på kvällen och även på morgonen märks det.
Jag är ju en höstmänniska, älskar hösten med dess färger och den klara härliga luften men jag blir mycket fortare trött på kvällen när mörkret lägrar sej. Det är ju ingen nyhet att ljuset påverkar.
Men man får försöka att se tjusningen i det också, tända lite ljus och mysa, bjuda grannen på kaffe och god kaka och ta extra långa promenader.
Jag har möblerat om lite och det blev större projekt än jag tänkt. Men bra blev det! Och fönsterna blev putsade och gardinerna tvättade!
Ibland behövs det inte så mycket för att livet ska kännas bättre!
Imorgon kommer min far på middag också något att glädjas åt.Man får vara tacksam för att han finns kvar hos oss och kan vara med!
Ha en trevlig helg och gå ut och promenera i det fina höstvädret!
Och glöm inte fredagsmyset!
 
Så kan det bli!
                                      See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0