Högt gräs.

Gick en runda i skogen men det var nästan omöjligt för min lilla hund att ta sej fram.
Det hade växt igen rejält och gräset var knähögt. Slyet var lika högt som jag och allt var vått!
 
 
Renfanan som man brukar kunna ta in och torka var brun.
 
 
 
Blåklockorna blommar dock snällt ännu.
 
 
 
Metereologen säger att det är sommar än men nog tycker jag att det är höst! Kylan smyger sej på och luften är hög och kallare. Det beror kanske på att det är så blåsigt, för vinden är kall. Det kom så fort, slog om så kvickt, man behöver tid att vänja sej! För jag tycker att hösten är bäst!!
 
Så kan det bli!
                                         See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0